Dóri - egy kerekesszékes lány blogja

Dóri - egy kerekesszékes lány blogja

Valentin nap - ahogy én látom - 2018.

2018. február 14. - dorikaaa93

Sziasztok! :) 

Arra gondoltam,hogy Valentin nap alkalmából leírom az én véleményemet erről a napról. Mit szóltok hozzá? 

Kezdeném egy bibliai idézettel: 

Minden féltve őrzött dolognál jobban óvd szívedet, mert onnan indul ki az élet. (Példabeszédek 4:23)

"Mert ahol a kincsed van, ott lesz a szíved is." (Máté 6:21)

kincs.jpg

Kép forrása: Ez az a nap! hivatalos Facebook oldala

Szerintem ez a nap nem csak a szerelmes párokról szól, hanem, ugyan úgy azokról is, akik egyedülállóak. 

Ha szeretünk valakit, akár a párunkat, férjünket, feleségünket, nem csak ma szeretjük, hanem minden egyes nap. :) 

Jó volna az embereknek arra törekedni,hogy a Valentin napnak megmaradjon a valódi jelentősége. 

Különböző internetes megnyilvánulásokból, bejegyzésekből, sokszor látom,hogy mennyien viselik nehezen azt,hogy ezt a napot egyedül töltik.  Ilyenkor kérdezem én?  Valóban ezek a fontos dolgok az életben? Érdemes egy ilyen dolog miatt igazán szomorkodni? Szerintem nem.  :) 

Kérlek szépen, ha ezt végig olvastad, gondold át, hogy neked melyek azok a dolgok az életedben, amik igazán számítanak? :) 

Köszönöm,hogy ma is engem választottál, és elolvastad amit írtam! :) 

Mindenkinek sok örömet és boldogságot kívánok, de nem csak a mai napra, hanem az év többi napjára is! :) 

Dóri 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dorottyavarga93.blog.hu/api/trackback/id/tr9613668526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása