Dóri - egy kerekesszékes lány blogja

Dóri - egy kerekesszékes lány blogja

FÉK - őszi diákhétvége 2016. - Balatonszárszó

2016. november 23. - dorikaaa93

Sziasztok!

 

Ahogyan megígértem nektek, megírom a beszámolómat arról,hogy hol töltöttem a hétvégét! Balatonszárszón voltam egy keresztény diákhétvégén! :) Többször voltam már ilyen alkalmon, és mindig visszatérő résztvevő vagyok! 

Előre is elnézést kérek azoktól, akik úgy érzik majd,hogy ez a beszámoló nem áll hozzájuk olyan közel, és nem tudnak majd azonosulni vele! 

Most pedig egy kicsit, arról,hogy mi az a FÉK?  - Fiatalok az Élet Küszöbén - keresztény diákszervezet, lehet,hogy van olyan köztetek aki már hallott róluk! ;) Nekem bátran elhihetitek mindenki nagyon jó fej! :) 

Vannak alkalmaik a középiskolások részére minden héten pénteken, este 6 órától!

Helyszín: 

Kelenföld Montázs Központ felső szintje -M4-es metró Bikás Parktól nem messze 


Illetve ugyanúgy az egyetemistáknak is minden héten szerdán 18:30-kor!

Helyszín: Kinizsi utca 2-6 -  Africafe Klub Kinizsi  

A hétvége témája: (Nem) mindennapi mindennapok volt, szó volt arról,hogy miért érdemes tanulmányozni a Bibliát? Néhány hasznos és fontos érv: 

- Mert Isten magát jelenti ki benne.

- Mert áldást hoz az életünkbe - ez csak néhány amiért érdemes! :) :) 

 

A másik nagyon fontos kérdés a hogyan? 

- Tanulmányozzuk Krisztust keresve!

" Nem lehet helyes képed magadról, anélkül, hogy először Istent látnád helyesen."

 

Lelki ajándékok: 

 

Erről lehetőségünk volt hallani egy szemináriumot, egy kérdés-lista alapján, szerintem nagyon érdekes volt! 

 

Esténként pedig lehetőségünk volt az önfeledt kikapcsolódásra, beszélgetésekre, szórakozásra,játékra is. 

 

Én összességében nagyon jól éreztem magam, az idei alkalmon is! :) Mindenkinek csak ajánlani tudom, ha esetleg hallott már a FÉK-ről, de még nem volt egy alkalmon sem, akkor adjon egy esélyt arra,hogy megismerje őket,hogy kik ők, és mivel foglalkoznak, azt hiszem mondhatom,hogy nem fogjátok megbánni! ;) 

 

 

 kep.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dorottyavarga93.blog.hu/api/trackback/id/tr4211939033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása