Dóri - egy kerekesszékes lány blogja

Dóri - egy kerekesszékes lány blogja

Nick Vujicic Magyarországon

2016. október 15. - dorikaaa93

Sziasztok! 

 

Ne haragudjatok,hogy megvárattalak titeket az újabb bejegyzésemmel.

Szóval 2016. szeptember 21-22-én a világhírű prédikátor és motivációs tréner ismét Magyarországra látogatott, ezúttal a Tüskecsarnokban tartott 3 előadást! Az idei körútjának a címe: Maradj erős! volt. 

Én 21-én este voltam jelen az előadásán, Orsival együtt. Rengetegen voltak a csarnokban, többek között ott volt a már jól ismert töri tanár is Jocó bácsi, most biztosan sokan azt fogjátok mondani, miközben ezt olvassátok, hogy: Azta, mekkora mázlista, de igazatok lesz, mert valóban én is annak értem magam,hogy volt szerencsém vele személyesen is találkozni. Higgyétek el nekem,hogy fantasztikus ember, és nem utolsó sorban fantasztikus  pedagógus is.

 

Ha kíváncsiak vagytok, a személyes, és egyben vicces történeteire keressétek a Facebookon a "Jocó bácsi világa" oldalt az alábbi linken:

 https://www.facebook.com/jocobacsivilaga/?fref=ts

 

 

Mindezek után, szeretném azt megosztani veletek, egy kicsit bővebben,hogy személy szerint nekem mit adott az előadás:

 

 

Nem tudom, hogy ezidáig mennyire volt egyértelmű a bejegyzéseimből, vagy a kisugárzásból, ami esetleg némelyikőtöknek átjött az írásaimon keresztül,hogy keresztény ember vagyok, igen tudom,hogy sokatoknak lehet megosztó ez életforma, de azt gondolom,hogy akik már meghozták a döntést Krisztus mellett, mint ahogyan már én is, nekem és másoknak is szükséges ragaszkodniuk ehhez az életvitelhez, fontosnak tartom,hogy ezt minden ember, aki már ezen az úton jár csak is kizárólag azt tartsa szem előtt,hogy mi a kedves Isten szemében, ne pedig  mások elvárasainak próbáljunk meg megfelelni. 

Azt gondolom, hogy Nick mindenkinek képes átadni a megfelelő motiváló erőt, de ehhez elengedhetetlen az, hogy az embereknek nyitott legyen a szemük-fülük, de ezzel egy időben a szívük és a lelkük is.

Személy szerint én, azt amit Nick képvisel, hitelesnek tartom, és tisztelem Őt, amiért eljutott odáig ahol most tart, és világszerte milliók életét változtatja meg. A pozitív tulajdonságai közül kiemelném azt,hogy rendkívül pozitív és szerethető személy, ami az ő küldetése során nélkülözhetetlen, persze sokan tudjuk,hogy nála sem volt ez mindig így, de az Istenbe vetett hite elég erősnek bizonyult, az előadásain keresztül, akár személyesen akár az interneten keresztül hallgatjuk rengeteg dolgot tudunk tanulni a mondanivalója által, és most engedjétek meg,hogy írjak erre néhány példát:

1. "Döntést kellett hoznom,hogy mérges legyek-e Istenre azért amin nincs, vagy hálás legyek azért amim van." (Nick Vujicic)

2. "Az egyedülálló emberek folyton azon stresszelnek, hogy meg kell házasodniuk és abban a hitbe ringatják magukat, hogy ez majd mindent helyretesz. De az igazság az, hogyha nem vagyunk boldogok egyedülállóként, akkor házasemberként sem leszünk azok. A legfontosabb kérdés tehát, hogy kik vagyunk és mit akarunk?" /Nick Vujicic/

Az előadások végeztével szomorúan tapasztaltam hogy idén a média Nick-et, a boldogság nagykövetének hívta, és megfeledkezett arról,hogy ő ezzel együtt világhírű prédikátor is,  az Istenbe vetett hitével együtt képes motiválni az embereket az előadásain, függetlenül attól,hogyan oszlanak meg az arányok a hívő - nem hívő hallgatóság között.  

 Ez a kép 2013-ban készült, amikor a Jégpalotában tartott előadást, nagyon hálás vagyok ezért a mai napig.

jegpalota_2013-crop_1.jpg

 Remélem, tetszett nektek ez a bejegyzés, észrevételeiteket, véleményeteket, tanácsaitokat, továbbra is szívesen fogadom! :)

Sok szeretettel: 

 

Dóri 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dorottyavarga93.blog.hu/api/trackback/id/tr7211770841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása